Iglica Nieruchomości

W temacie nieruchomości, Iglica jest niepodważalnym ekspertem. Mieliśmy przyjemność wzięcia udziału w ważnych dla klienta targach, poprzez stworzenie stoiska dostosowanego do tematyki targów i potrzeb Iglicy.
Niemałą radość z tworzenia, dała nam również możliwość stworzenia projektu wizytówek dla klienta.
Szybka, bezproblemowa współpraca, okazała się bardzo owocną i zadowalającą dla obu stron, dając Iglicy oczekiwany produkt, a nam doświadczenie i możliwość pracy dla ważnego podmiotu na rynku nieruchomości. Zobacz

Nowe Maślice

Nowa realizacja w portfolio, nowy projekt, Nowe Maślice! Zapraszamy do zapoznania się z kolejnym owocem współpracy z Highlite PR.
Nowoczesne osiedle, ulokowane w niezwykle atrakcyjnej części Wrocławia wymagało odpowiedniej prezentacji. Zajęliśmy się pełną identyfikacją wizualną. Równie prostą i nowoczesną jak sama inwestycja. Naszym zadaniem było opracowanie logotypu, oryginalny folder oraz szereg materiałów takich jak ulotki, ogłoszenia czy bannery, a także stworzenie strony internetowej – dostosowanej do branży – z możliwością podglądu planów mieszkań i informacji
o ich dostępności. Zobacz

Kubara i Dobra Kaloria

W odpowiedzi na wzrost popularności, a wręcz mody na ekologiczny i prozdrowotny styl życia, powstają co raz to nowe produkty, mające na celu zadowolenie nawet najbardziej wybrednych entuzjastów  zdrowego odżywiania.
Z naszej strony możemy serdecznie polecić tę drogę, oraz zaprosić do naszego portfolio, gdzie  jest jeszcze ciepły wpis, dotyczący współpracy z jednym ze specjalistów w dziedzinie zdrowej żywności. Zobacz

Zielona Klecina

Branding to nasza domena, a zarazem pasja. Kolejny klient, dla którego mieliśmy przyjemność przygotować pełną identyfikację wizualną, to deweloper nowoczesnych inwestycji mieszkaniowych. Jedna z nich wymagała odpowiedniej oprawy oraz promocji.
Na potrzeby klienta powstała witryna internetowa, logotyp, landing page, szablony graficzne mieszkań i bannery flash. Stworzyliśmy również akcydensy firmowe, projekt gadżetów oraz materiały poligraficzne w postaci wizytówek, folderów. Ponadto dział AUCH expo przygotował stoisko targowe. Zobacz

Dostosowanie strony do standardów WCAG 2.0

Pod tym pojęciem kryje się przede wszystkim szereg ułatwień dla internautów o ograniczonej sprawności umysłowej, wzrokowej, słuchowej jak i również ruchowej, a także osób korzystających z sieci przy pomocy urządzeń o słabszych parametrach. Po jego wprowadzeniu w internecie ma funkcjonować obowiązek udogodnień dla niewidzących i niedowidzących, niesłyszących i niedosłyszących oraz osób niepełnosprawnych fizycznie i intelektualnie (np opóźnionych w rozwoju). Starannie opracowany dokument, jest najprościej mówiąc, zbiorem wytycznych dla właścicieli wszystkich placówek publicznych, jak również fundacji i stowarzyszeń, a nawet osób fizycznych. Zobacz

Nowa identyfikacja EWST

Prezentujemy nową identyfikację Ewangelikalnej Wyższej Szkoły Teologicznej. Uczelnia ta, po przekształceniu w Centrum Edukacyjne, wymagała nowej, odświeżonej identyfikacji, która wyraźnie wskazywałaby na główne obszary działalności oraz Centrum jako takie. Poza rozbudowaną Księgą Znaku, uczelnia otrzymała od nas zestaw akcydensów i gadżetów. Całkowitej przebudowie uległa także strona internetowa www.ewst.edu.pl wraz z jej podserwisami. Więcej informacji w naszym portfolio http://auchstudio.pl/wpis-portfolio/ewst/

Portal Brukarze.pl

Dla firmy Libet S.A. stworzyliśmy portal internetowy, którego celem jest integracja specjalistów z branży budowlanej, wykorzystujących w swoich realizacjach kostkę brukową. Nowoczesna, funkcjonalna, atrakcyjna grafika zachęca internautę do przeczytania i obejrzenia ciekawych i istotnych treści.

Zobacz

Branding – stwórz zaufanie

Autentyczne myślenie perspektywiczne nie jest cechą przeciętną, tak więc marzeniem przeciętnego inwestora są duże zyski i to od razu. W jaki sposób je wygenerować? Klient musi wiedzieć o tym, że dany produkt czy usługa istnieje – świadomość. Należy wzbudzić jego zainteresowanie, a następnie sprawić, żeby chciał to mieć – pożądanie. Ostatnim krokiem będzie zakup – działanie. Taki sposób pozyskiwania klientów jest jednak oparty na atrybutach, tym samym wiąże się z epizodycznością działania konsumenta.
Zobacz

Kamienica Casa Solare

Dla marki Casa Solare przygotowaliśmy pełną identyfikację wizualną, a także zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy internetową witrynę sprzedażową, która oferuje ekskluzywne lokale mieszkalne. Stronę charakteryzuje innowacyjne menu, umożliwiające interaktywne przeglądanie oferowanych apartamentów. Warto zauważyć, że efekt animacji uzyskaliśmy nie wykorzystując technologii Flash. Jest to istotny atut, szczególnie dla stron, których właściciele, zapewniają im wsparcie e-marketingowe. Ponadto wdrożyliśmy system rezerwacji apartamentów.
Ta realizacja zdecydowanie wyróżnia się na tle pozostałych witryn z branży developerskiej. Zapraszamy do zapoznania się z nią na www.casasolare.pl

Strona dla Human Device

W naszym portfolio pojawił się kolejny projekt, który realizowaliśmy dla firmy Human Device.
Firma specjalizuje się w projektowaniu dedykowanych rozwiązań informatycznych, zwłaszcza dla urządzeń mobilnych, a także testuje gotowe aplikacje i systemy oraz certyfikuje je. Założeniem było przygotowanie prostego i przejrzystego układu strony. Inspiracją dla projektu była szata graficzna charakterystyczna dla urządzeń mobilnych, czyli tzw. flat design – prosty i schematyczny układ, a także brak zbędnych cieni, gradientów oraz innych elementów. Zapraszamy do zapoznania się z realizacją na http://www.human-device.pl/
Zobacz