Strona dla Human Device

W naszym portfolio pojawił się kolejny projekt, który realizowaliśmy dla firmy Human Device.
Firma specjalizuje się w projektowaniu dedykowanych rozwiązań informatycznych, zwłaszcza dla urządzeń mobilnych, a także testuje gotowe aplikacje i systemy oraz certyfikuje je. Założeniem było przygotowanie prostego i przejrzystego układu strony. Inspiracją dla projektu była szata graficzna charakterystyczna dla urządzeń mobilnych, czyli tzw. flat design – prosty i schematyczny układ, a także brak zbędnych cieni, gradientów oraz innych elementów. Zapraszamy do zapoznania się z realizacją na http://www.human-device.pl/
Zobacz

Content Marketing

Ważne, choć często zaniedbywane przez firmy, jest właściwe budowanie treści w Internecie. Nierzadko sprowadza się to wyłącznie do stworzenia opisu produktu i działalności firmy. Może się jednak okazać, że nie jest to wystarczające i nie przynosi oczekiwanych rezultatów. Warto zatem zaznajomić się z możliwościami, jakie daje content marketing.
Zobacz

Centrum Medyczne Św. Łukasza

Kolejna ciekawa realizacja z branży medycznej, tym razem dla Centrum Medycznego Św. Łukasza z Gdańska.
Centrum skupia lekarzy, pielęgniarki i fizjoterapeutów z wieloletnim doświadczeniem w pracy w trójmiejskich szpitalach i przychodniach. Dla klienta mieliśmy przyjemność zaprojektować oraz wdrożyć nową stronę internetową. Intuicyjność w działaniu oraz nawigacji, pełna responsywność strony, płatności za wizytę online – to główne zadania z którymi mieliśmy okazję się zmierzyć. Jak wyszło? Sami oceńcie – http://medical-assistance.pl/

Reklama na YouTube

Reklama to potężne narzędzie wpływające na świadomość konsumentów. Najczęściej to właśnie dzięki niej podejmujemy decyzję o zakupie danego towaru lub skorzystania z jakiejś usługi. Wiele jest nośników reklamy, jednak my skupimy się na reklamie internetowej, a dokładnie kampanii prowadzonej w serwisie YouTube.
Zobacz

Social Media 2013

Polski rynek społecznościowy rozwija się bardzo dynamicznie, na co wpływ ma m.in. wzrost użytkowników urządzeń mobilnych. Wśród social media nieprzerwanie króluje Facebook, który nie doczekał się jeszcze silnego konkurenta. W roku 2013 serwis założony przez Marka Zuckerberga liczył sobie w naszym kraju 11,56 mln użytkowników. Tuż za nim uplasował się Google+ z niemal 4-krotnie mniejszą liczbą użytkowników – ponad 3 mln.
Zobacz

E-commerce w Polsce

Zakupy online to ogromny komfort dla wielu konsumentów. W przeciwieństwie do tradycyjnych zakupów, tutaj nie musimy obawiać się długich kolejek czy też natrętnego sprzedawcy, a ich niewątpliwą zaletą jest dostępność oferty przez 24h na dobę.
Zobacz

Inspiracje ogrodnicze

Dla firmy Agrecol zajmującej się produkcją specjalistycznych środków do pielęgnacji i ochrony roślin zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy responsywny portal ogrodniczy. Inspiracje ogrodnicze to to przede wszystkim wartościowe informacje z branży oraz ciekawe zdjęcia. Opis realizacji dostępny jest już w naszym portfolio.
Zobacz

Flat Design

Do lamusa odchodzą powoli strony internetowe bogate we wszelkie ozdobniki, które nie wnoszą do projektu właściwie niczego poza wartościami dekoracyjnymi. Rezygnuje się z tego zwłaszcza w przypadku layoutów dedykowanych urządzeniom mobilnym. Ich użytkownicy preferują proste i przejrzyste rozwiązania, które pozwolą intuicyjnie poruszać się po odwiedzonej przez nich witrynie.
Zobacz

Nowa strona ŚOKSIR

Dla Ślężańskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji zaprojektowaliśmy, przygotowaliśmy i wdrożyliśmy projekt nowej strony internetowej.
Ten prężnie działający w Sobótce i okolicach Ośrodek wymagał usprawnienia w komunikowaniu codziennych informacji. Aby zobaczyć w jaki sposób nasz zespół poradził sobie z tym wyzwaniem zapraszamy do naszego portfolio.