Klinika One Smart Medical, usytuowana w Saxon Way East, 57 km na wschód od Birmingham w Wielka Brytanii, to interdyscyplinarna placówka fizjoterapii i rehabilitacji, zapewniające pacjentom dokładną ocenę schorzenia z kompleksowym i spersonalizowanym programem rehabilitacji.

Dla tej placówki medycznej, zaprojektowaliśmy całą identyfikację wizualną z profesjonalną księgą znaku oraz materiały poligraficzne takie jak: wizytówki, papier firmowy, teczki personalne, ulotki, folder, rollup.

Zbudowaliśmy funkcjonalną stronę internetową, dostępną na urządzeniach mobilnych. Zaprojektowaliśmy ciekawe ikonki, charakterystyczne dla całej identyfikacji wizualnej, które znacznie ułatwiają wybór właściwej specjalizacji.

Klinika One Smart Medical, usytuowana w Saxon Way East, 57 km na wschód od Birmingham w Wielka Brytanii, to interdyscyplinarna placówka fizjoterapii i rehabilitacji, zapewniające pacjentom dokładną ocenę schorzenia z kompleksowym i spersonalizowanym programem rehabilitacji.

Dla tej placówki medycznej, zaprojektowaliśmy całą identyfikację wizualną z profesjonalną księgą znaku oraz materiały poligraficzne takie jak: wizytówki, papier firmowy, teczki personalne, ulotki, folder, rollup.

Zbudowaliśmy funkcjonalną stronę internetową, dostępną na urządzeniach mobilnych. Zaprojektowaliśmy ciekawe ikonki, charakterystyczne dla całej identyfikacji wizualnej, które znacznie ułatwiają wybór właściwej specjalizacji.

Dobra kaloria, to marka zdrowych i ekologicznych produktów żywnościowych, które zaspokajają głód i dostarczają wiele cennych składników odżywczych, niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania organizmu oraz odpowiedzialnych za wygląd naszej skóry, włosów i paznokci.

Zaprojektowaliśmy proste w formie logo Dobrej Kalorii dla nowej kategorii produktów, które w subtelnej formie, podkreśla bogactwo składników spożywczych w produktach tej marki. Zajęliśmy się projektem akcydensów i materiałów poligraficznych w postaci wizytówek, papieru firmowego oraz koszulek.

Wykonaliśmy lifting graficzny stron i sklepu internetowego, zaproponowaliśmy ciekawy slider. Zaimplementowaliśmy pop up z możliwością zapisania się do newslettera. Przygotowaliśmy animację dal każdego rodzaju zdrowych, energetycznych i ekologicznych batonów z możliwością wykorzystania w kampanii reklamowej.

Przedstawiamy nową identyfikację Ewangelikalnej Wyższej Szkoły Teologicznej. Uczelnia ta, po przekształceniu w Centrum Edukacyjne, wymagała nowej, odświeżonej identyfikacji, która wyraźnie wskazywałaby na główne obszary działalności oraz Centrum jako takie. Koniecznością stało się więc wyodrębnienie znaku głównego (Centrum Edukacyjne) oraz znaków dodatkowych dla submarek: Studia Licencjackie, Otwarta Akademia Teologiczna, Międzykulturowa Akademia Trzeciego Wieku.

Wspólnie z Dziekanatem opracowaliśmy prostą i skromną, choć nie pozbawioną elegancji identyfikację, której głównym elementem został charakterystyczny sygnet w kształcie krzyża oraz bezszeryfowy font dla akronimu EWST. Submarki odróżniliśmy stonowanymi, wywodzącymi się z liturgii kolorami.

Poza rozbudowaną Księgą Znaku, uczelnia otrzymała od nas zestaw akcydensów i gadżetów. Całkowitej przebudowie uległa także strona internetowa ,wraz ze wszystkimi podserwisami. Zmieniliśmy jej layout i nawigację z możliwością korzystania na urządzeniach mobilnych.

Popularnym i pożądanym zjawiskiem jest zdrowy styl życia. Poza aktywnością fizyczną, ważne jest zdrowe odżywianie. Strona producenta KUBARA, to nie tylko zdrowa żywność oraz żywność ekologiczna, prócz zaprojektowania brandu, odświeżenia wymagała strona i godny uwagi sklep internetowy.

Podjęliśmy się liftingu graficznego witryny, wykonaliśmy ciekawy slider, pop up
z możliwością zapisania się do newslettera oraz zaprojektowaliśmy logotyp do jednej z kategorii produktów.

Zajęliśmy się projektem akcydensów i materiałów poligraficznych w postaci wizytówek, papieru firmowego oraz koszulek. Zadowolony z naszych usług Klient, zlecił nam również przeformatowania DTP dla opakowań swoich produktów.

Przedstawiamy nową identyfikację Ewangelikalnej Wyższej Szkoły Teologicznej. Uczelnia ta, po przekształceniu w Centrum Edukacyjne, wymagała nowej, odświeżonej identyfikacji, która wyraźnie wskazywałaby na główne obszary działalności oraz Centrum jako takie. Koniecznością stało się więc wyodrębnienie znaku głównego (Centrum Edukacyjne) oraz znaków dodatkowych dla submarek: Studia Licencjackie, Otwarta Akademia Teologiczna, Międzykulturowa Akademia Trzeciego Wieku.

Wspólnie z Dziekanatem opracowaliśmy prostą i skromną, choć nie pozbawioną elegancji identyfikację, której głównym elementem został charakterystyczny sygnet w kształcie krzyża oraz bezszeryfowy font dla akronimu EWST. Submarki odróżniliśmy stonowanymi, wywodzącymi się z liturgii kolorami.

Poza rozbudowaną Księgą Znaku, uczelnia otrzymała od nas zestaw akcydensów i gadżetów. Całkowitej przebudowie uległa także strona internetowa ,wraz ze wszystkimi podserwisami. Zmieniliśmy jej layout i nawigację z możliwością korzystania na urządzeniach mobilnych.

Popularnym i pożądanym zjawiskiem jest zdrowy styl życia. Poza aktywnością fizyczną, ważne jest zdrowe odżywianie. Strona producenta KUBARA, to nie tylko zdrowa żywność oraz żywność ekologiczna, prócz zaprojektowania brandu, odświeżenia wymagała strona i godny uwagi sklep internetowy.

Podjęliśmy się liftingu graficznego witryny, wykonaliśmy ciekawy slider, pop up
z możliwością zapisania się do newslettera oraz zaprojektowaliśmy logotyp do jednej z kategorii produktów.

Zajęliśmy się projektem akcydensów i materiałów poligraficznych w postaci wizytówek, papieru firmowego oraz koszulek. Zadowolony z naszych usług Klient, zlecił nam również przeformatowania DTP dla opakowań swoich produktów.

Osiedle Nowe Maślice to nowoczesna, skandynawska w duchu architektura, powstająca w północnej, zielonej części Wrocławia. Taką też, na zlecenie Klienta, stworzyliśmy identyfikację wizualną – lekką i nowoczesną.

Poza logo i księgą znaku, która opisywała stosowanie brandu na różnych polach eksploatacji. Wyprodukowaliśmy: nietypowo składany folder, ogłoszenia prasowe, ulotki i newsletter.

Przygotowaliśmy również stronę internetową z nowoczesnym systemem do zarządzania treścią, jak również prezentacją poszczególnych lokali: ich planów, dokładnej lokalizacji i statusów dostępności.

Inwestor Luksusowych Apartamentów ZYNDRAMA, zlecił nam przygotowanie prestiżowego logotypu i całej identyfikacji wizualnej, inwestycji usytuowanej w centrum Wrocławia nad brzegiem rzeki, zachęcającej komfortem i pięknym widokiem na Odrę.

Zaprojektowaliśmy i wydrukowaliśmy wizytówki, roll-up, papier i teczkę firmową, folder, ulotki oraz instrukcji użytkownika – wademekum korzystania z nowoczesnych rozwiązań, ułatwiających życie mieszkańcom apartamentowca.

Zbudowaliśmy landing page – internetową stronę docelową na którą trafia odwiedzający, pozyskany wskutek podejmowanych przez agentów nieruchomości działań oraz innych aktywności akwizycyjnych w tym przygotowanych przez nas reklam.

B88 to fundusz typu venture capital, ukierunkowany na inwestycje oraz wspieranie rozwoju nowych rozwiązań w dziedzinach e-commerce, technologii mobilnych i telekomunikacji.

Inwestor oczekiwał strony charakteryzującej się prostotą i minimalizmem, oraz opracowania logotypu dla marki. Efekt doskonale odwzorowuje prostą
i przejrzystą działalność nowoczesnej firmy.

Bardzo dobrze przygotowany brief, dostarczony przez Klienta, znacząco przyśpieszył pracę nad identyfikacją wizualną firmy i budową funkcjonalnej strony internetowej.