Dobra kaloria, to marka zdrowych i ekologicznych produktów żywnościowych, które zaspokajają głód i dostarczają wiele cennych składników odżywczych, niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania organizmu oraz odpowiedzialnych za wygląd naszej skóry, włosów i paznokci.

Zaprojektowaliśmy proste w formie logo Dobrej Kalorii dla nowej kategorii produktów, które w subtelnej formie, podkreśla bogactwo składników spożywczych w produktach tej marki. Zajęliśmy się projektem akcydensów i materiałów poligraficznych w postaci wizytówek, papieru firmowego oraz koszulek.

Wykonaliśmy lifting graficzny stron i sklepu internetowego, zaproponowaliśmy ciekawy slider. Zaimplementowaliśmy pop up z możliwością zapisania się do newslettera. Przygotowaliśmy animację dal każdego rodzaju zdrowych, energetycznych i ekologicznych batonów z możliwością wykorzystania w kampanii reklamowej.

Klinika One Smart Medical, usytuowana w Saxon Way East, 57 km na wschód od Birmingham w Wielka Brytanii, to interdyscyplinarna placówka fizjoterapii i rehabilitacji, zapewniające pacjentom dokładną ocenę schorzenia z kompleksowym i spersonalizowanym programem rehabilitacji.

Dla tej placówki medycznej, zaprojektowaliśmy całą identyfikację wizualną z profesjonalną księgą znaku oraz materiały poligraficzne takie jak: wizytówki, papier firmowy, teczki personalne, ulotki, folder, rollup.

Zbudowaliśmy funkcjonalną stronę internetową, dostępną na urządzeniach mobilnych. Zaprojektowaliśmy ciekawe ikonki, charakterystyczne dla całej identyfikacji wizualnej, które znacznie ułatwiają wybór właściwej specjalizacji.

Praktycznie od początku istnienia Kliniki Okulistycznej EYE LASER, mamy przyjemność pracować dla wzmocnienia jej marki. Klinika jako pierwsza na Dolnym Śląsku wprowadziła w 2000 roku, technologię wykonywania zabiegów laserowej korekcji wady wzroku metodą LASIK. a już w 2003 roku pierwsza w Polsce wprowadziła metodę ortokorekcji – niechirurgicznej korekcję krótkowzroczności zarówno u dzieci jak i osób dorosłych.

W historii naszej współpracy prócz materiałów drukowanych typu: ulotki, plakaty, rollupy, standy… Zbudowaliśmy dwie strony internetowe z możliwością samodzielnej edycji – cały czas wspierając dział marketingu Kliniki w administrowaniu stroną www i w przygotowaniu internetowej grafiki reklamowej.

Na bieżąco optymalizujemy kampanie linków sponsorowanych Ad Sens w przeglądarce Google, kampanię obrazkową oraz kampanię w sieci wyszukiwania, wzmacniając markę Kliniki i zapewniając duże zainteresowanie zabiegami laserowej korekcji wzroku.

Przedstawiamy nową identyfikację Ewangelikalnej Wyższej Szkoły Teologicznej. Uczelnia ta, po przekształceniu w Centrum Edukacyjne, wymagała nowej, odświeżonej identyfikacji, która wyraźnie wskazywałaby na główne obszary działalności oraz Centrum jako takie. Koniecznością stało się więc wyodrębnienie znaku głównego (Centrum Edukacyjne) oraz znaków dodatkowych dla submarek: Studia Licencjackie, Otwarta Akademia Teologiczna, Międzykulturowa Akademia Trzeciego Wieku.

Wspólnie z Dziekanatem opracowaliśmy prostą i skromną, choć nie pozbawioną elegancji identyfikację, której głównym elementem został charakterystyczny sygnet w kształcie krzyża oraz bezszeryfowy font dla akronimu EWST. Submarki odróżniliśmy stonowanymi, wywodzącymi się z liturgii kolorami.

Poza rozbudowaną Księgą Znaku, uczelnia otrzymała od nas zestaw akcydensów i gadżetów. Całkowitej przebudowie uległa także strona internetowa ,wraz ze wszystkimi podserwisami. Zmieniliśmy jej layout i nawigację z możliwością korzystania na urządzeniach mobilnych.

Osiedle Nowe Maślice to nowoczesna, skandynawska w duchu architektura, powstająca w północnej, zielonej części Wrocławia. Taką też, na zlecenie Klienta, stworzyliśmy identyfikację wizualną – lekką i nowoczesną.

Poza logo i księgą znaku, która opisywała stosowanie brandu na różnych polach eksploatacji. Wyprodukowaliśmy: nietypowo składany folder, ogłoszenia prasowe, ulotki i newsletter.

Przygotowaliśmy również stronę internetową z nowoczesnym systemem do zarządzania treścią, jak również prezentacją poszczególnych lokali: ich planów, dokładnej lokalizacji i statusów dostępności.

Popularnym i pożądanym zjawiskiem jest zdrowy styl życia. Poza aktywnością fizyczną, ważne jest zdrowe odżywianie. Strona producenta KUBARA, to nie tylko zdrowa żywność oraz żywność ekologiczna, prócz zaprojektowania brandu, odświeżenia wymagała strona i godny uwagi sklep internetowy.

Podjęliśmy się liftingu graficznego witryny, wykonaliśmy ciekawy slider, pop up
z możliwością zapisania się do newslettera oraz zaprojektowaliśmy logotyp do jednej z kategorii produktów.

Zajęliśmy się projektem akcydensów i materiałów poligraficznych w postaci wizytówek, papieru firmowego oraz koszulek. Zadowolony z naszych usług Klient, zlecił nam również przeformatowania DTP dla opakowań swoich produktów.

B88 to fundusz typu venture capital, ukierunkowany na inwestycje oraz wspieranie rozwoju nowych rozwiązań w dziedzinach e-commerce, technologii mobilnych i telekomunikacji.

Inwestor oczekiwał strony charakteryzującej się prostotą i minimalizmem, oraz opracowania logotypu dla marki. Efekt doskonale odwzorowuje prostą
i przejrzystą działalność nowoczesnej firmy.

Bardzo dobrze przygotowany brief, dostarczony przez Klienta, znacząco przyśpieszył pracę nad identyfikacją wizualną firmy i budową funkcjonalnej strony internetowej.

Dolnośląskie Centrum Medyczne Dolmed S.A to największa we Wrocławiu instytucja lecznictwa otwartego. Z dumą zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy nową stronę internetową. Stworzyliśmy uniwersalną szatę graficzną, czytelną i  przystępną pacjentom w różnym wieku.

Czytelne rozmieszczenie działów, podkreśla nowoczesny charakter oraz wysoką jakości świadczonych usług. Ponieważ najwięcej wejść na stronę jest z urządzeń mobilnych, zbudowaliśmy ją w technologi Responsive Web Design.

Dla Klienta i pacjentów, zaprojektowaliśmy także całkiem nowe ulotki informacyjne. Oprócz działań graficznych jesteśmy także odpowiedzialni, za pozycjonowanie SEO i obecność strony w wyszukiwarce Google.

VARTY nie trzeba nikomu przedstawiać. Znany na całym świecie producent mini baterii, zwrócił się do nas z propozycją stworzenia materiałów promocyjnych, niezbędnych do zorganizowania konkursu świątecznego.

Skutkiem naszej współpracy z VARTĄ jest prosta w obsłudze i przejrzysta strona konkursowa z aplikacją, umożliwiającą uczestnikom konkursu stworzenie kartki świątecznej.

Witryna posiada także możliwość głosowania na wybrane prace i ranking najlepiej ocenianych zgłoszeń. Dla klienta przygotowaliśmy również bannery flash oraz poligrafię w postaci ulotek i plakatów.

Dolnośląskie Centrum Medyczne Dolmed S.A to największa we Wrocławiu instytucja lecznictwa otwartego. Z dumą zaprojektowaliśmy oraz wdrożyliśmy nową stronę internetową. Stworzyliśmy uniwersalną szatę graficzną, czytelną i  przystępną pacjentom w różnym wieku.

Czytelne rozmieszczenie działów, podkreśla nowoczesny charakter oraz wysoką jakości świadczonych usług. Ponieważ najwięcej wejść na stronę jest z urządzeń mobilnych, zbudowaliśmy ją w technologi Responsive Web Design.

Dla Klienta i pacjentów, zaprojektowaliśmy także całkiem nowe ulotki informacyjne. Oprócz działań graficznych jesteśmy także odpowiedzialni, za pozycjonowanie SEO i obecność strony w wyszukiwarce Google.