Budowa wizerunku firmy

Wizerunek – jedno z najtrudniejszych do zdefiniowania pojęć, które niezaprzeczalnie ściśle związane jest z każdą marką. Dla jednych osób wizerunek jest tym, czym określa się firmę – np. zbiór cech zarówno pozytywnych jak i negatywnych. Dla innych wizerunek to czynnik mówiący nam o marce jako konkretnym bycie. Wielu teoretyków skłania się najczęściej do definiowania wizerunku jako wrażenia jakie wywiera się na innych. Jak wyżej wspomnieliśmy wizerunek oznacza także cechy – zupełnie inne cechy przypiszemy człowiekowi i firmie.

Firma może być postrzegana zupełnie inaczej niż człowiek z krwi i kości, co więcej jednym z prymarnych celów firmy powinno być kształtowanie wizerunku, w przypadku większości osób taka potrzeba nie zachodzi, ewentualnie realizowana jest podświadomie. Zobacz

Rebranding marki

Słowo rebranding nie jest obce agencjom interaktywnym, które coraz częściej zajmują się odświeżaniem wizerunku dla marek, które pragną zmian. Co dokładnie oznacza rebranding? Najpierw należy nieco rozjaśnić pojęciu brandingu. Pierwotnie – głównie w Stanach Zjednoczonych – skąd pojęcie się wywodzi, branding oznaczał wykorzystanie elementów, które jednoznacznie mówią – „tak, to jest marka X”. Gdybyśmy mieli przetłumaczyć dosłownie pierwotne znaczenie słowa branding moglibyśmy użyć niezbyt dobrze brzmiącego pojęcia „omarkowanie”, które ukazywałoby się w stosowaniu kolorów, logotypów, krojów pisma, ułożenie elementów reklamy itd.

Zobacz

Agencje interaktywne

Żyjemy w czasach, gdzie technologia i elektronika rozwijają się w bardzo szybkim tempie. Cały czas pojawia się coś nowego, często ciężko jest nadążyć nad nowościami. Zwykłe agencje zostały zepchnięte na bok, a na ich miejsce weszły agencje interaktywne. Dlaczego? Dlatego, że skuteczna reklama w dużej mierze opiera się na przekazie internetowym. Zobacz

Key Visual

Budowa marki to wiele czynników, na które wpływ ma nie tylko sam brand pozycjonujący się na rynku jako „lider w swojej branży”. Istotnym czynnikiem tworzenia świadomości jest to, jak widzi nas konkurencja, jak widzą nas lojalni konsumenci oraz ci, o których mówi się potencjalni. Zobacz

Google Partners

Korzyści wynikające z bycia partnerem Google, są o wiele większe niż mogłoby się wydawać. Zacznijmy jednak od początku. Czym jest partnerski układ z Google? I co wyróżnia agencje, które podjęły takowy?
Zobacz

Strony responsywne a strony mobilne

Strony na urządzenia mobilne wbrew pozorom bardzo różnią się od stron responsywnych. Wiele osób myli te pojęcia, a nawet używa ich zamiennie, nie zdając sobie sprawy ze znaczących różnic. Krótko mówiąc, strona responsywna to taka, która dostosowuje się do urządzenia z którego korzystamy. Bez przeszkód wyświetlimy ją na smartfonie, jak i na wielocalowym monitorze w full HD. Zobacz

Promowanie stron www

Promowanie stron www to najważniejszy, zaraz po ich stworzeniu, aspekt rozpoczynania działalności w internecie. Strona pozostawiona sama sobie nie stanie się rozpoznawalna i widoczna. Zaginie gdzieś między dziesiątkami innych, na odległych stronach Google, gdzie z rzadka trafi jakiś zbłąkany użytkownik.
Powstałą już witrynę możemy pozycjonować i optymalizować, jednak należy mieć na uwadze, że czasem działania te mogą wymknąć się spod kontroli. Jak promować witrynę i pozycjonować się efektywnie? Sposobów jest wiele, przybliżymy jedynie najpopularniejsze z nich. Zobacz

Identyfikacja wizualna marki i firmy

Czym właściwe jest identyfikacja wizualna marki? Najprościej mówiąc, to obraz naszej marki, jaki kreujemy na rynku, swojego rodzaju znak rozpoznawczy i nasza wizytówka. W skład identyfikacji najczęściej wchodzą elementy takie jak logo, papier firmowy, teczka ofertowa czy nawet zewnętrzne tabliczki służące do oznakowania budynku. Elementy te rzecz jasna nie sprzedają usług firmy, ale w dużej mierze sprzyjają im. Zobacz

Słoneczne Stabłowice – kolejna realizacja dla Archicomu

Nowa inwestycja Archicomu wymagała odpowiedniej oprawy, podjęliśmy wyzwanie i stworzyliśmy responsywną witrynę, ciekawą dla oka i przyjemną w nawigacji. Interesujący design idący w szeregu z funkcjonalnością oraz prostą obsługą jest tym co reprezentuje sam inwestor – jasne zasady, bogata i przejrzysta oferta oraz wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów
Zobacz

Strony na urządzenia mobilne

Czym są strony na urządzenia mobilne i jak działają? Kilka słów o takich witrynach powinno nieco rozjaśnić temat nawet największemu laikowi.
Zacznijmy od początku, cofnijmy się w historii stron na urządzenia mobilne. Pierwsza witryna mobilna powstała w protokole WAP, aż 16 lat temu, w 1998 roku. Od tego czasu rozwój technologii i wzrost wymagań użytkowników, którzy z czasem chcieli mieć coraz większy dostęp do sieci gdziekolwiek się znajdą spowodował, że ruszyła lawina koncepcji i rozwiązań prowadzących do jak najlepszego odbioru na urządzeniach mobilnych. Zobacz